sobota, 12 stycznia 2013

Witajcie/ Urodziny Zayn'a.

Cześć! Witajcie, założyłam tego bloga, aby podawać wam informacje o chłopakach. Czasami nie będę za dużo pisała albo w jeden dzień wgl bo wiecie, szkoła i trzeba się uczyć.
Więc tak na początek. Wszystkiego Najlepszego Zayn.
Tak, tak własnie. Nasz ukochany Zayn masz dzisiaj urodziny. Kończy 20 lat, więc z tej okazji mam dla was 20 zdjęć Zayn'a.



























Na razie to tyle, jeśli macie Twittera wpisujcie hasło #HappyBdayZaynFromPoland

3 komentarze:

  1. Awwww, mój mężulek *.*
    Dzisiaj cały dzień chodzę jak nacpana, drę jape ze szczęścia i wgl. haha :D
    Ciekawy blog się zapowiada. Może by tak jakies imaginy czy jednoparty? :D
    Będę go odwiedzać, możesz być pewna. Zapraszam do mnie:
    http://foralittlewhileinsidemyarmsbaby.blogspot.com/
    Olkaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podaj link do twojego twittera (mój to: https://twitter.com/lifeeless ) wpadaj, a pozatym fajna stronka ! Możesz jako pierwszy imagin dać Niall's ;)

    OdpowiedzUsuń